ارزش آفرینی در کسب و کار
페이지 정보
작성자 Elinor 댓글 0건 조회 18회 작성일 24-09-02 19:15본문
جامعه کلاه سفید با اینکه ممکن است دیر نتیجه تلاش خودشان را ببیند اما خیالشان راحت است که هیچوقت مورد تنبیه گوگل قرار نمیگیرند. آنها با قوانین گوگل خودشان را آپدیت میکنند و هیچ کاری برخلاف دستورالعملها انجام نمیدهند.
این روش مطمئنترین و پایدارترین نتایج را به دنبال دارد و برای کسبکارهای ریشهدار و ماندگار مناسب است. با اینکه صبر و تحمل زیادی میخواهد اما اگر اصولی انجام شود حتما نتیجه خواهد داد.
مزیت سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به بازارهای آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ است و همهگیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا شرکتها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای آژانس دیجیتال مارکتینگ گردند.
مشخص باشند (Specific)
قابل اندازهگیری باشند (Measurable)
دست یافتنی باشند (Attainable)
مرتبط باشند (Relevant)
زماندار باشند (Time based)
هدف از کمپین آژانس دیجیتال مارکتینگ مارکتینگ چیست ؟
کمپین آژانس دیجیتال مارکتینگ مارکتینگ در واقع مجموعهای از فعالیتهای بازاریابی در فضای مجازی است که با برنامه تدوین شده و هدفی مشخص به منظور انتقال پیامی واحد و جذب بازدید بالاتر و همچنین افزایش تعامل کاربران و در نتیجه فروش بیشتر انجام میگردد.
سئو کلاه سیاه دقیقا نقطه مقابل سئو کلاه سفید است. هر چقدر سئوکاران کلاه سفید به موتور جستجو احترام میگذارند، سئوکاران کلاه سیاه هیچ ارزشی برای خطقرمزهای گوگل قائل نیستند. تکنیک های سئو کلاه سیاه با اینکه به سرعت نتیجه میدهند اما به همان سرعت هم زمین میخورند.
گوگل در عمر ۲۰ آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ ساله خود بسیار پیشرفت کرده و امروز راحتتر سایتهای متخلف را جریمه میکند. برای همین روشهای سئو کلاه سیاه مناسب کسبوکارهای بلندمدت و محبوب نیستند. چون موتور جستجو بالاخره آنها را شناسایی کرده و به اعماق نتایج جستجو میفرستد.
برخی از تکنیکهای سئو کلاه سیاه :
همانطور که از این اسم باید حدس زده باشید. سئو کلاه سفید یعنی با قوانین و مقررات موتور جستجو خوب باشید و قانونشکنی نکنید. تمرکز اصلی شما مخاطب باشد نه موتور جستجو. یعنی تمام استانداردهای موتور جستجو مثل گوگل را رعایت کنید و هیچ رفتار مشکوک و غیرقابل قبول نداشته باشید. یعنی کاملا طبیعی بر روی سایت خود متمرکز شده و سعی کنید بهترین چیزهایی را که میتوانید در سایت خلق کنید که این موضوع نقطه مقابل سئو کلاه سیاه است.
سئوکار کلاه سفید کیست؟
سئوکار کلاه سفید کسی است که از تکنیکها و روشهای مورد اعتماد موتور جستجو استفاده میکند. با اینکه گوگل نزدیک به ۲۰۰ فاکتور برای رتبهبندیها سایتها دارد، اما در انتشار اخبار و تکنیکهای خود بسیار محتاطانه عمل میکند. کسی در دنیای بیرون نمیتواند ادعا کند که زیر و بم رتبهبندی گوگل را میداند. اصلا اینطور نیست و به همین خاطر چیزی به اسم سئو تضمینی وجود ندارد.
در واقع گوگل یک سری اطلاعات کلی برای وبمسترها قرار داده تا سایت خودشان را بهینه کنند. بقیه روشها حاصل تجربه و آزمون و خطا فعالان این حوزه است. در همین گزارشهایی که گوگل منتشر میکند بعضی از تکنیکها در سئو سایت به شدت نفع شدهاند. مثل لینکسازی اسپم و تولید محتوای بیکیفیت و تکراری. گاهی هم مدیران سایت را تشویق به انجام کارهایی میکند. مثلا تولید محتوای تازه (Fresh Content) و باکیفیت. لینکگیری به صورت طبیعی و پرهیز از لینک سازی. بهینهسازی سایت برای موبایل و غیره.
این روش مطمئنترین و پایدارترین نتایج را به دنبال دارد و برای کسبکارهای ریشهدار و ماندگار مناسب است. با اینکه صبر و تحمل زیادی میخواهد اما اگر اصولی انجام شود حتما نتیجه خواهد داد.
مزیت سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به بازارهای آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ است و همهگیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا شرکتها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای آژانس دیجیتال مارکتینگ گردند.
مشخص باشند (Specific)
قابل اندازهگیری باشند (Measurable)
دست یافتنی باشند (Attainable)
مرتبط باشند (Relevant)
زماندار باشند (Time based)
هدف از کمپین آژانس دیجیتال مارکتینگ مارکتینگ چیست ؟
کمپین آژانس دیجیتال مارکتینگ مارکتینگ در واقع مجموعهای از فعالیتهای بازاریابی در فضای مجازی است که با برنامه تدوین شده و هدفی مشخص به منظور انتقال پیامی واحد و جذب بازدید بالاتر و همچنین افزایش تعامل کاربران و در نتیجه فروش بیشتر انجام میگردد.
سئو کلاه سیاه دقیقا نقطه مقابل سئو کلاه سفید است. هر چقدر سئوکاران کلاه سفید به موتور جستجو احترام میگذارند، سئوکاران کلاه سیاه هیچ ارزشی برای خطقرمزهای گوگل قائل نیستند. تکنیک های سئو کلاه سیاه با اینکه به سرعت نتیجه میدهند اما به همان سرعت هم زمین میخورند.
گوگل در عمر ۲۰ آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ ساله خود بسیار پیشرفت کرده و امروز راحتتر سایتهای متخلف را جریمه میکند. برای همین روشهای سئو کلاه سیاه مناسب کسبوکارهای بلندمدت و محبوب نیستند. چون موتور جستجو بالاخره آنها را شناسایی کرده و به اعماق نتایج جستجو میفرستد.
برخی از تکنیکهای سئو کلاه سیاه :
همانطور که از این اسم باید حدس زده باشید. سئو کلاه سفید یعنی با قوانین و مقررات موتور جستجو خوب باشید و قانونشکنی نکنید. تمرکز اصلی شما مخاطب باشد نه موتور جستجو. یعنی تمام استانداردهای موتور جستجو مثل گوگل را رعایت کنید و هیچ رفتار مشکوک و غیرقابل قبول نداشته باشید. یعنی کاملا طبیعی بر روی سایت خود متمرکز شده و سعی کنید بهترین چیزهایی را که میتوانید در سایت خلق کنید که این موضوع نقطه مقابل سئو کلاه سیاه است.
سئوکار کلاه سفید کیست؟
سئوکار کلاه سفید کسی است که از تکنیکها و روشهای مورد اعتماد موتور جستجو استفاده میکند. با اینکه گوگل نزدیک به ۲۰۰ فاکتور برای رتبهبندیها سایتها دارد، اما در انتشار اخبار و تکنیکهای خود بسیار محتاطانه عمل میکند. کسی در دنیای بیرون نمیتواند ادعا کند که زیر و بم رتبهبندی گوگل را میداند. اصلا اینطور نیست و به همین خاطر چیزی به اسم سئو تضمینی وجود ندارد.
در واقع گوگل یک سری اطلاعات کلی برای وبمسترها قرار داده تا سایت خودشان را بهینه کنند. بقیه روشها حاصل تجربه و آزمون و خطا فعالان این حوزه است. در همین گزارشهایی که گوگل منتشر میکند بعضی از تکنیکها در سئو سایت به شدت نفع شدهاند. مثل لینکسازی اسپم و تولید محتوای بیکیفیت و تکراری. گاهی هم مدیران سایت را تشویق به انجام کارهایی میکند. مثلا تولید محتوای تازه (Fresh Content) و باکیفیت. لینکگیری به صورت طبیعی و پرهیز از لینک سازی. بهینهسازی سایت برای موبایل و غیره.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.